Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
Fastaval transport m.v.
  • Vote Up0Vote Down AsgerSGAsgerSG februar 20
    Hej folkens.

Jeg ville lige koordinere noget fastaval transport, for os der skal derover. Som udgangspunkt er det måske kun Nikolaj og jeg?

Jeg har en spilblok allerede torsdag formiddag, så der skal jeg senest være der. Mindst en time før. Personligt er jeg frisk på en meget tidlig afgang torsdag (kl 5-6 om morgenen vil jeg tro..?), men jeg vil lige høre Nikolaj (og andre?).

Jeg spørger nu fordi det er nødvendigt for mig at vide, for at få lavet den rigtige tilmelding på de rigtige dage.

Hjemtransporten skal derfor også koordineres, men så vidt jeg kan se er der fest søndag aften? Og det er der Otto overrækkelsen finder sted? (Troels kan du hjælpe på de spørgsmål). Personligt kunne jeg godt lokkes til begge dele, både at blive søndag, men også at tage hjem der.

Lad os, om muligt, lige få det på plads så vi kan lave de tilmeldinger korrekt :)

Asger
  • 20 Comments sorted by
  • Jeg har ændret mening og regner med at tage derover om torsdagen. Jeg kan godt overtales til at det er spassertidligt om morgenen, men så går jeg også ud fra at du kan overtales til at hjælpe med at bære nogen kasser spil!

Hjemturen kan være mandag morgen.

Det vil dog være cool at vi finder 2 mere (minimum 1) der vil med på det tidspunkt for at sikre at prisen bliver til at holde ud.

Er der flere der gerne vil med i en bil istedet for i bussen? Det bliver ren roadtrip med tankstations røverier, høj musik og vampyrer!
  • Vote Up0Vote Down AsgerSGAsgerSG februar 20
    Cool! Spasser tidligt it is! Jeg bærer gerne nogle kasser, men kan være det grundet tiden ville passe bedst efter min spiblok torsdag formiddag...

Jeg tror ikke jeg kender nogen der skal med derover, så jeg ved ikke om der er nogen steder vi kan spørge folk?

Asger
  • Jeg overvejer lidt, men jeg skal derover onsdag, så det passer nok ikke med I andres planer
  • Troels, ved du om det er generelt at folk der er med til at arrangere tager derover allerede onsdag? Ellers kunne jeg skrive til den der crew mailing liste og checke om der var nogen fra københavn der ville med i en bil istedet for en bus.
  • Tidligere var onsdag kendt som dag 0, dvs. dagen hvor de ivrige dukkede op om aftenen og hjalp til. Nu er mere Fastavals første dag, der er rigtigt meget der starter der.

Men prøv f.eks. Fastavals fb side eller bussens fb side
  • Asger!

Vi ligger begge i blokke torsdag formiddag/eftermiddag på Fastaval.
    Er vi ude i noget med at køre klokken 5-6 stykker (for at du også kan have lidt tid til at finde rundt derinde osv.) eller er det noget med at tage over om onsdagen så der ikke er så meget stress?
  • 5-6 tiden torsdag passer mig stadig bedst!

Det er også det jeg har tilmeldt mig til nu!

Asger
  • Peter, du sagde at du og kæresten måske var interesserede i en crazy "Tarantino" style roadtrip mod det vanvittige Fastaval i det mørke Gylland.

Er i friske?
  • Vote Up0Vote Down AsgerSGAsgerSG marts 20
    Sejt med flere i bilen! Der skal games for stygt... Glæder mig rigtig meget!

Asger
  • Vote Up0Vote Down AsgerSGAsgerSG marts 26
    Hej Nikolaj.

Skulle vi aftale bestemt afgangstidspunkt inden længe? Og hvornår regner du med vi kører hjem igen mandag?

Asger
  • Yep, selvom det ikke har den store betydning om det er klokken 5 eller klokken 6. Det er ikke fordi jeg har planer om at lave så mange andre ting lige inden! :)

Yep, mandag morgen, så tidligt som vi orker.

• Vote Up0Vote Down AsgerSGAsgerSG marts 27
    Så henter du mig kl 0545 lige ved Sjælør station, og tæt ved motorvej :)

Asger
  • Hey Peeps ^_^
    Marie (Peters kæreste) her. Vi vil gerne med på jeres syre-/roadtrip!

Skal vi bare dukke op på Sjælør St. kl.05.45 og hvor meget tror du vi skal af med i blo...benzinpenge?

-M

• Vote Up0Vote Down AsgerSGAsgerSG marts 27
    Min erfaring er at en tur af den længde til fastlandet i alt kommer til at koste lige under en tusse. Afhænger selvfølgelig af bilen, men jeg tror ikke 250kr per næse er skudt meget forkert.

Skal jeg tage GPS med?

Asger

• AsgerSG said:

Min erfaring er at en tur af den længde til fastlandet i alt kommer til at koste lige under en tusse. Afhænger selvfølgelig af bilen, men jeg tror ikke 250kr per næse er skudt meget forkert.

Skal jeg tage GPS med?

Asger

Jeg tror de har vejskilte - selv i Jylland. Hobro ER en by (bare en lille en og placeret ALT for langt væk fra Kokkedal...).
  • Jeg har set billeder af hvad jeg forestiller mig er *host* downtown Hobro. Skal der virkelig ikke mere end en kiosk til at man kan kalde sig en by? ;)

Anywho, Peter fortalte at du også bor på Amager Nikolaj, måske vi kunne møde dig på øen i stedet for på Sjælør St.? 

• I Jylland er kriteriet for en by at den har et forsamlingshus, en kiosk giver mere status

/Ex-jyden Troels
  • Vote Up0Vote Down AsgerSGAsgerSG marts 28
    Vanløse er vest-sjælland.

Nuværende og for altid Københavneren Asger...
  • Gang i den!

Yeps, jeg bor på amager. Hvis i bor mellem Gimles Alle og sjællandsbroen, så giv mig adressen og så samler jeg jer op klokken 5.35.

Asger, 5.45 lved Sjælør Station lyder godt.

Jeg har GPS. Der er 720 kilometer tur/retur, så det bliver ca 600-700 i benzin såvidt jeg kan se. Er der nogen af jer der har brobizz? Ellers skal vi lige lægge tur/retur for broen oveni, så ca 1000-1100 totalt.

PS: hvad sker der med en bys status hvis kiosken lukker?

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged