Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
Prototypeaften 13. marts - hvem kommer?
  • Om prototypeaften: http://www.papskubber.dk/forum/discussion/79/fast-prototypeaften-2.-tirsdag-hver-maned/p1

Jeg kommer nok ikke, konen er i Indien og ungerne passer ikke sig selv (eller jo, men så har jeg ikke noget hus bagefter)
  • 14 Comments sorted by
  • Vote Up0Vote Down AsgerSGAsgerSG februar 20
    Jeg kan desværre heller ikke nogen dage i marts :(

Asger
  • Jeg er frisk.

Vi snakkede om på et tidspunkt at før prototypeaftenen kunne det være cool at folk siger hvad de gerne vil have testet/vist frem, så man har en ide om hvad der sker den aften.

Min 1. prioritet: At få testet de senere ages til mit Fastaval spil "Ages of the Wolrd". (1-1,5 timer, kræver 3 spillere ud over mig selv)
    Min 2. prioritet: Præsentere en ide til et andet spil (30 minutter, åben diskussion for alle interesserede)
  • Vote Up0Vote Down JohannesJohannes februar 20
    Jeg regner også med at komme.

Jeg tager mit Heksegryde-spil med. Det er et spil hvor man helst skal være nogle stykker, så der må vi også se hvor mange der dukker op.

Alternativt kan for godt bruge noget ping-pong omkring en ny ide jeg har med mange løse ender. Jeg har skrevet lidt om ideen under tråden Tai-Pan spil.
  • Vote Up0Vote Down JohannesJohannes februar 24
    Jeg kan desværre ikke alligevel; faktisk kan jeg ikke til om med maj :-(

Min skriveklub starter op igen og det er hver tirsdag. Jeg vil nok have mulighed for at kigge forbi en gang i mellem senere på aftenen.
  • Jeg regner med at komme. Jeg har nogen ideer om spil test generelt jeg gerne vil have prøvet af. 
  • Så det her for blågårdens brætspilssklub. 

Be advised!

Next tuesday evening, there will be no electricity in the club due to reconstruction of the building.

You will have to play by candlelight!

We can try and make use of the unusual atmosphere and play spooky games. So bring your horror and zombie games next game night!

Måske ikke så fedt...
    Alternativt vil jeg gerne invitere til et spontant spiltest arrangement hos mig på Amager på lørdag fra ca. kl. 13 og til kl. 17.
    Hvis du har lyst så send giv mig sms på 31 70 35 49

• Jeg vil gerne på Lørdag (i morgen). Jeg håber, at vi kan blive nogle stykker. Jeg har sendt en sms.
  • Desværre :(
  • Det var ærgeligt at det ikke blev til noget - ellers et godt initiativ. Sig endeligt til en anden gang.
  • Jeg er frisk på at mødes 13/3, hvis der altså er andre, som møder op på trods af manglende elektricitet. Jeg kunne godt tænke mig at teste mit spil "Red Ocean", som er et strategispil, hvor man investerer i konflikter i fiktive lande i Afrika. Reglerne er enkle (under 2 sider) og det tager ca. 2 timer, hvis man er tre deltagere. Se mere her: https://www.facebook.com/redoceanboardgame

Jeg inviterer også gerne til spiltest på Amager en anden dag, hvis nogen er interesserede i det (Med elektricitet...) Jeg vil også meget gerne prøve Nikolajs "Ages of the World". Hvis ikke før, så på Fastaval...

Mvh Jeppe Norsker
  • Hej Jeppe!

Det lyder sgu spændende.

Som jeg læser det lige nu så er vi tre: mig, Jeppe og Peter
    Men vi lider lidt af at der ikke vil være strøm i Blågårdens klub. Vi kan eventuelt holde fast i datoen, og så prøve at finde et privat sted som tidligere? Jeg har desværre ikke mulighed for at invitere hjem til mig den dag.

Andre?
  • Jeg kan desværre ikke invitere hjem allerede fra kl. 18.00, og hvis vi mødes senere når vi nok ikke at spille begge spil, hvis der også skal være tid til feedback. Men jeg kan også godt se at stearinlys er et problem ift. kortspil :-)
  • Vote Up0Vote Down NorskerNorsker marts 11
    Jeg kan alligevel godt invitere hjem tirsdag 13/3 til diverse spiltest, hvis det bare er Nikolaj og Peter. Kom kl. 18:15. Bekræft venligst, at I har set denne post med en sms til 26738218. Adressen er Oxford Have 167, 2300 Kbh S.
  • Vote Up0Vote Down JeppeJeppe marts 12
    Jeg er desværre ikke med denne omgang. God fornøjelse!

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged