Police Precinct - specialtilbud på Kickstarter (i februar) til danskere!
  • OlysteinOlystein februar 2012

Hej folkens,

Jeg har fået en del henvendelser fra landsmænd, som gerne vil støtte mit kommende spil, Police Precinct, men som ikke vil betale 30$ for porto, forståeligt nok. Jeg gik videre med dette til udgiveren og foreslog, at de lavede et tilbud, hvor man kunne afhente spillet meget billigere i Københavnsområdet, som de så sender spillene til.

Det er nu realiseret, så hvis man går ind og forudbestiller spillet på Kickstarter, kan man få det tilsendt til afhentning i København for kun 8 $ - og så er prisen på 45 $ straks mere fordøjelig.

Så klik ind på Kickstarter kampagnen, mens tid er, og bestil et kopi af dette labre spil :-)

http://www.kickstarter.com/projects/1529038443/police-precinct

Så er grafikeren gået i gang med at lave billeder til spillet:

http://www.boardgamegeek.com/image/1242156/police-precinct

• Troels+VastrupTroels Vastrup februar 2012
    Oh manner han tegner godt.

Hvis det er noget du kan snakke om, så vil jeg meget gerne høre detaljer omkring betaling for art-work?

Jeg har bestilt et spil til kbh, men var i tvivl om hvad jeg egentligt skulle angive - endte med at vælge 8$ Copenhagen Pick-up og så angive 53$ som pledge, alternativt var spil til 45$ og så igen 53$ som pledge?

Hej Troels, tak for støtten.

Jeg kan desværre ikke sige andet om art-work, end at det er udgiver, der har hyret grafikeren... så jeg ved ikke noget. Når/hvis selve produktionen går i gang, kan det være, jeg bliver klogere, hvis ikke på priser og betaling, så på processen...

.... husk at give de gode billeder en thumb up på BGG - lidt viral markedsføring skader aldrig :-)

Ja, pledgen er lidt forvirrende, fordi man kun kan vælge en. Hvad enten du vælger, så vil detaljerne blive afklaret pr. mail med udgiver, inden spillene sendes, svjv... Forvirringen gælder jo alle, inkl. Essen folkene.

• bojaybojay februar 2012
    Tillykke Ole, jeg kan se I nåede over grænsen - vi glæder os til at se det færdige resultat. Er sikker på der er basis for et interview om det til papskubbers nyheds-sektion+nyhedsbrev.

Thumbs up !!
  • OlysteinOlystein marts 2012
    Tak, Bo -selvfølgelig, jeg fortæller gerne - bare send mig en mail eller noget :-)

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion