Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
Dit spil på SPIEL 2012?
  • Hej

I slutningen af uge 42 afholdes igen verdens største brætspilsmesse i Essen (Tyskland). Vi er nogle stykker der overvejer at booke en stand på messen for at sælge/promovere vores spil.

Hvis man er interesseret, så skriv til mig eller til Bo Thomasen aka General på Fastaval aka primusmotor for Bastard Café aka arrangør af Bastard Cafés årlige rejse til Essen (han klarer ALT mht. fly, hotel, billet og diverse frivillige aktiviteter) - og så er han blandt dem der har lavet Roskilde Festivals officielle brætspil. Hans mail er: Bo.Thomasen&roskilde-festival.dk, min er troels&vastrup.dk - i begge tilfælde erstat & med @

Vi overvejer at lave stand der ikke blot traditionelt har 1.000 eksemplarer af nyt spil, men som favner helt små produktioner og også promovere selve grundidéen: brætspilsdesign.
  • 4 Comments sorted by
  • Vote Up0Vote Down AsgerSGAsgerSG januar 24
    Er det samme weekend som vikingcon?

Det ville være rart for mig hvis du skitserede noget økonomi, ellers er det svært at forholde sig til :)

Asger

Ps Jeg tror du er kommet til at låse februar prototype tråden :)
  • Tråd om prototyper i feb. er åben, min fejl.

Jeg kan ikke skitsere noget særligt økonomi, det er en del af det der skal snakkes om. Der er ment som en opfordring til dem der eventuelt kunne tænkes at blive interesseret i en stand/del af stand. Hvis man skriver til os, så bliver man en del af snakken og er med til angive hvad man kunne tænke sig/forestille sig.

Et GÆT på en pris er 1-2.000 pr. deltager - mindre hvis vi er mange/ikke så ambitiøse. Den mindste stand koster ca. 4.500. Jeg har inkl. deres priser mv.
    +2012-Teilnahmebedg. engl.pdf
    57K
  • Vote Up0Vote Down ragnvaldragnvald februar 14
    Det kunne være fedt at se jer der nede.
  • @Ragnvald. Ja, det bliver rigtigt godt.

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion