Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
Prototypeaften i februar og fremover - skal vi have en fast dag pr. måned?
  • hvad siger I, skal vi forsøge os med f.eks. første onsdag i måneden eller skal vi tage det fra gang til gang med doodles?

Hvad er prototypeaftener
    Til evt. nye, så er prototypeaftener der hvor vi mødes og fortæller om idéer og viser spil frem. der er Danmarks bedste sted for at få feedback på ens projekter. Det er samtidigt STEDET for at udveksle info om hvor man køber brikker, hvordan man laver store prints på en A4 printer osv.- Og så er det bare rigtigt hyggeligt, givende og man får spillet nogle spil der er helt anderledes end hvad man ellers ser.
  • 14 Comments sorted by
  • Fast dag som udgangspunkt og ad hoc muligheder hvis man er desperat, efter min mening.
  • Vote Up0Vote Down AsgerSGAsgerSG januar 26
    Jeg kan aldrig om onsdagen, så hvis I vil bruge den dag kommer I til at undvære mit uundværlige input ;)

Tirsdag er at foretrække, men torsdage kan gå an.

Jeg har lavet en doodle, den er ikke beregnet til næste mødedag, men udelukkende til at folk kan stemme på deres foretrukne ugedag. Så I skal forestille jer en generisk uge, med de forpligtelser I nu engang har, og stemme på de dage der kunne være mulige. Jeg stemmer selv også på torsdag, selvom jeg skal aflyse min faste klatrings træning den dag, så jeg håber at I andre også er villige til at gå lidt på kompromis! :)

http://www.doodle.com/x65pncnwcqrptx3e

Asger
  • Vote Up0Vote Down AsgerSGAsgerSG januar 26
    Yderligere foreslår jeg at næste prototypeaften er tirsdag d. 14/2 (deadline 15/2), så vi samme dag kan aflevere vores prototyper til Troels (os der skal til Fastaval). Er der nogen indvendinger?

Asger
  • Jeg kender en del der aldrig kan torsdag grundet Bastard Cafe / Mahajong. Omvendt kunne vi måske koble os løst på Bastarderne (vil gå et potentielt stort publikum / testere)?
  • Vote Up0Vote Down JohannesJohannes januar 26
    Umiddelbart passer det mig bedst hvis vi doodler fra gang til gang, da jeg har skiftende vagter på mit arbejde. Hvis det bliver en fast dag, er det dog ikke nogen katastrofe, da det for det meste vil være muligt for mig at bytte.

P.S. Hver anden tirsdag passer dårligt for mig, da jeg har en skriveklub med digte og noveller, der ligger dér, så min manglende stemme på tirsdag gælder kun hver anden uge :-)
  • Vote Up0Vote Down JeppeJeppe januar 26
    For mig bliver det også vekslende, om jeg kan. Den ene dag er ikke bedre end den anden, bortset fra onsdag der ikke er super god. Det passer mig fint at have en fast dag hver måned, og så kan man melde sig på fra gang til gang + ved særligt behov kan man jo altid tage initiativ til en ekstra :)

Tirsdage er der jo åbent i Blågårdens Brætspilsklub, hvor der er plads til at spille.
  • Jeg har lavet en Doodle for feb. http://www.doodle.com/gnih7ydscprxbhpk

Jeg synes det ville være en rigtig god idé med møde 14., derfor har jeg skrevet (ja) en del andre dage hvor jeg godt kan.
  • Vote Up0Vote Down JohannesJohannes januar 31
    Men skal vi så ikke bare sige den 14. Der er 3 ja'er, 2 måske'r og 0 nej'er. Jeg håber, at jeg kan den dag, men lige meget hvad er det en fordel at vi får dagen fast lagt inden, folk begynder at lave andre aftaler.
  • Vote Up0Vote Down AsgerSGAsgerSG januar 31
    Den er hermed skrevet i kalenderen!

Troels er du i bil den dag? Jeg tænker bare på at diverse prototyper ikke ligefrem er kendetegnet ved handiness :)

Jeg foreslår samtidig at den anden tirsdag i måneden fast kunne være prototypedag!

Asger
  • Kan se at jeg lige er lidt sent ude med en udmelding om valg af dag, men så er det jo heldigt at tirsdag d.14 passer mig PERFEKT! ;-)
    /Peter
  • Jeg tror vi siger 14. feb. - det virker mest praktisk.

Da det er tirsdag synes jeg vi skal mødes i Blågårdens Brætspilsklub.
    Kl 18, Støberiet - Kulturhuset på Blågårds Plads, Blågårds Plads 3 og Kapelvej 44, 2200 København N
  • Er der lidt senere, 18:15-18:30 stykker
  • Vote Up0Vote Down JohannesJohannes februar 14
    Også her

• Vote Up0Vote Down JohannesJohannes februar 16
    Tak for i tirsdags.

Til dem der ikke var der, snakkede vi om at lave fast prototypeaften den anden tirsdag i hver måned på Støberiet. Det vil jo så betyde, at næste gang er tirsdag d. 13. marts.

Jeg håber alle synes at det er en god ide. Hvis det er en dag som generelt passer dårligt så sig til, så vi skal se på andre muligheder.

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged