Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
HeroClix i KBH og Nordsjælland
  • Hej alle,

Jeg fandt frem til jer efter at have set jeres postkort inde i Fantask. Jeg spiller også andre brætspil men spiller mest HeroClix. Derfor vil jeg spørge om der er andre der spiller eller har lst til at spille HeroClix. Jeg har faktisk stået for HeroClix spil i Københavns området i nogle år først i Arena (både da den lå i Nordvest og bagefter med ny ejer på Frederiksberg) og spiller nu i Consim den første søndag hver måned, på Viking Con, SpilFestival og Komiks.dk og er kontaktperson til Fantask. Vi er nogle af os som nu er rykket op i Nordsjælland og sammen med Jan Mathiesen vil vi begynde Nordsjællands Brætspilsklub. Der er fortsat en lille håndfuld som stadig spiller inde i København, og har spillet i Consim den første søndag hver måned men det har nok aftaget gradvist de seneste måneder. Vi har en grupper på FaceBook (HeroClix København og Nordsjælland), Lars har lavet et forum til os på PowerFist.dk (som lige i dag er nede) og har også stadig vores HeroClix.dk med Henrik som moderator. Vi kommer til at arrangere spil på Espergærde bibliotek, og vil selvfølgelig være på SpilFestival 24/3 2012 og også Viking Con i efteråret. Der vil uden tvivl også blive private spil hos mig i Humlebæk, Jan M i Espergærde, Lars i Tåstrup og Henrik i Valby. Hvis du vil spille med eller bare prøve HeroClix så kontakt mig.

Vi ses,
    Jan Robert Andersen aka BatMiteJr

MOD: Flyttet til 'Løs snak'.
  • 1 Kommenter sorted by
  • Hej og velkommen

Forum har fokus på udvikling af brætspil, så jeg ved ikke hvor mange HeroClix spillere der læser dit indlæg. Jeg har flyttet det ind under en ny kategori 'løs snak' - så er der et sted for det der ikke har med udviking af spil at gøre.

Tag ikke fejl, jeg synes det er fedt at du skriver her, hvis der opstår et behov for andre subfora end brætspilsudvikling, så vil vi da overveje at sætte det op, men ellers er det nok mest et site som germangames.dk's forum der har det fokus.

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged