Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
Handelsboard
  • Vote Up0Vote Down salunsalun november 2011
    En af de ting jeg personligt er ret glad for ved den her slags nørd-fora er handelsboards - det at kunne slippe af med de ting man ikke selv bruger længere, og vide at de går til nogen der faktisk kan/vil bruge dem syntes jeg er en rar fornemmelse, især når man som jeg har et samler-gen ;)

Er det noget der er blevet overvejet at lave her også?
    Meget gerne med separate fora til hhv. køb og salg, for at holde det overskueligt lige fra starten...

Venligst
    Stefan Lundsby - som har masser af gamle brætspil der søger et ny hjem ;)
  • 1 Kommenter sorted by
  • Vote Up0Vote Down Troels+VastrupTroels Vastrup november 2011
    Hej Stefan

Vi har tænkt på det, og ret mange andre brætspilsrealterede muligheder. Det er ikke noget vi på nuværende tidspunkt vil satse på, jeg tror et site som www.germangames.dk kan hjælpe dig til gengæld.

Vi kunne godt lave div. subforums, men har valgt at satse på ét specifikt emne - udvikling.

Hvis der opstår et større ønske om subfora, så er vi lydhøre - de tager ½ min. at oprette, så det er ikke derfor vi holder lidt igen. 

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged