Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
  • Vote Up0Vote Down StonyStony oktober 2011
    Pænt goddag.

Jeg har "lurket" lidt, og må hellere se at få oprettet en profil.

Jeg er netop rundet 40, og jeg har praktisk taget altid spillet spil. Både i pap- og pixel-form. Jeg er blevet sulten på at få lavet noget selv. Jeg har leget lidt med det i et stykke tid, og jeg har næsten altid gang i flere projekter. Men jeg er helt på det klare med, at det er noget der skal læres, før man rigtig finder sine ben. Så ligesom en forfatter må forvente at skulle smide de første 10000 skrevne sider ud, så regner jeg de fleste af mine projekter for at være sandkasseprojekter. Det kan være at de med tiden vokser til noget mere, men det vil jeg ikke spå om. :)

Både spilmæssigt og designmæssigt er jeg til "gamers games". Så ikke noget med familiespil m.m. til mig. Det er da ganske hyggeligt en gang imellem, men det er ikke dem jeg brænder for. Jeg nærer absolut ingen illusioner om at skulle "score kassen" på at designe brætspil. Det er en passion. Og jeg vil elske en dag at kunne åbne mit eget spil.

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

Tagged