Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
Prototypeaften 14. november
  • Vote Up0Vote Down Troels+VastrupTroels Vastrup oktober 2011
    UPDATE: Det bliver d. 14.

Hejsa

Så prøver vi igen. Skriv de datoer du kan på http://www.doodle.com/yrau3yxxnp3bxpph senest 5. november

Prototypeaften er et arrangement hvor vi mødes og snakker om spil vi er i gang med at lave/udvikle eller blot om løse idéer. Der vil garanteret være nogen der vil vise deres spil frem for andre. Det er både hyggeligt og ekstremt givtigt!

Kender du ingen? Det gjorde vi andre heller ikke første gang (dvs. sidste gang).

HUSK at der er Gamesnight d. 7.!

/Troels
  • 22 Comments sorted by
  • Vote Up0Vote Down JohannesJohannes oktober 2011
    Det lyder godt, Troels. Så vil jeg prøve, at få mit piratø-spil klar eller kommer jeg bare og prøve nogle at jeres andres spil. Jeg tror endda godt jeg kan den 7.

-Johannes
  • Vote Up0Vote Down StonyStony oktober 2011
    Jeg kigger gerne forbi såvidt det ermuligt, men mit November program er allerede temmelig ophængt. :-\
  • Vote Up0Vote Down AsgerSGAsgerSG oktober 2011
    Jeg håber på at kunne deltage, og tager i så fald mit fodboldspil med. Doodlen er udfyldt :)

Asger
  • Vote Up0Vote Down Troels+VastrupTroels Vastrup november 2011
    Det ser godt ud - og især for den 14. november. Vi lader den lige stå åben 3 dage mere.
  • Vote Up0Vote Down ragnvaldragnvald november 2011
    Hvad med Århus? Håber I finder folk nok.
    @ Ragnvald. Har også hørt nogen fra Ålborg der efterspurgte et arrangement. Måske skulle I prøve, evt. via GamesNight i en af byerne?
  • Vote Up0Vote Down JeppeJeppe november 2011

Jeg tropper op i aften d. 7. på studenterhuset!

@ Jeppe. Det gør jeg også.

Mht. Prototype-aften, så hælder jeg mod d. 14. - første dag 5 kan. Skal vi ikke bare tage den (Sorry Greis)?

Jeg venter lige til efter i aften med at slå søm gennem dato - det kunne være der var flere der sluttede sig til os.
  • Vote Up0Vote Down JohannesJohannes november 2011
    Jeg er tvilvsom af personlige grunde.
    Vi tager d. 14. - så kan vi altid tage en dag mere senere ;-)

Vi skal have fundet et sted. Jeg kan sagtens ligge hus til (Kokkedal), men det er vel mest rart at mødes på "neutral grund her hvor det for de fleste er førte gang.

Nogen gode forslag? Studenterhuset (ved Rundetårn) er en mulighed, men jeg ved ikke hvor lang tid de har åbent. Har I andre forslag?
  • Vote Up0Vote Down AsgerSGAsgerSG november 2011
    Jeg kommer!

Jeg vil helst ikke helt til Kokkedal :( Men neutral grund er mig ligegyldigt!

Studenterhuset ville være fint, men hvis vi ikke er flere kan vi også godt hoppe i brætspilsklubben på Jagtvej 59, omend der er lidt ommøbleringsrod pt. Hvad tid regner vi med at starte/slutte?

Asger
  • Vote Up0Vote Down NikolajWendtNikolajWendt november 2011
    Jeg er også mest til at vi tager ud i brætspilsklubben, og det bliver ikke noget problem med flytterod, da der også er et fælleslokale vi har adgang til.

Hvad siger til klokken 18?
    Kl 18 passer mig fint!

Hvordan er det med tilskuere/playtestere? Velkomne eller ej?

Asger
    @ Asger.

Det er ikke nogen lukket kreds, jo flere jo bedre. Evt. kan vi dele os lidt op.

Super med et lokale!
    Bliver vi bare Troels, Nikolaj og mig selv? Jeg kan se at Peter og Johannes er på doodlen, men ikke har konfirmeret.

Dukker man op, og kan man ikke komme inden og finde os, så kan man ringe til mig på 31268139.

Jeg inviterer 1-2 playtestere :)

Asger
  • Vote Up0Vote Down JohannesJohannes november 2011
    Måske skulle jeg have skrevet under på min tidligere post. Jeg kommer desværre ikke.

-Johannes
  • Vote Up0Vote Down JeppeJeppe november 2011
    Jeg kan desværre ikke. Men god fornøjelse!

• Vote Up0Vote Down PeterWillePeterWille november 2011
    Hey, jeg regner også med at komme i morgen. Muligvis med et par spiltestere under armen =)

/Peter
    Øj manner. Det var fedt.

Gode spil gutter

Ja det var super hyggeligt og pludselig var det blevet rigtig sent... Vi må nok hellere sætte en alarm næste gang :)

Af andre ideer ville jeg anbefale at folk maks tog ét spil med per person per gang, mere virker urealistisk.

Men jeg glæder mig allerede til at se begge spil i næste udgave!

Asger
  • Vote Up0Vote Down NikolajWendtNikolajWendt november 2011
    Ja, tak, det var super fedt. Fatter slet ikke hvor hurtigt tiden gik.

Det var svært at få min kæreste til at forstå at folk rent faktisk synes spillene var fede, når vi kunne bruge 2 timer på bare at snakke feedback, ideer og tilføjelser. :D

Mht. flere spil, er det så ikke fedt nok at folk tager flere med? Sådan at der eventuelt er nogen til enhver lejlighed. Man skal måske bare sikre at hver person får præsenteret mindst eet.
  • Vote Up0Vote Down PeterWillePeterWille november 2011
    Hey, Tak for sidst. Det var virkelig fedt at se jeres spil. 12 VP til Troels for initiativet ;)

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged