Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
Hvem kan fremstille nydesignet spil?
  • Vote Up0Vote Down skaberskaber oktober 2011
    Hej alle.Jeg har sammen med tre andre piger redesignet et spil. Vi skal vise vores produkt på fredag, og skal gerne finde nogle som kan producere spillet hvis vi skulle gå hen og vinde konkurrencen. Altså spillet skal ikke produceres til på fredag, men vi skal bare vide hvor det evt kunne være muligt? og hvad en ca. pris ville være?Spillet er lavet af hårdt pap betrukket med uld-stof. Omslaget omkring kassen fungere som spilleplade. Kassen indeholder:2 terninger4 whiteboard tusher1 timeglas30 træbrikker3 forskellige slags spillekortUnder kassen er der en lomme med manual og 8 evalueringskort.Er der nogle der kan hjælpe os? Vi har rigtig meget brug for hjælp. På forhånd tak!
  • 4 Comments sorted by
  • Vote Up0Vote Down PellePelle oktober 2011
    Her er lidt forskellige producenter. Listen repræsenterer producenter anvendt af udviklere der har 
    brugt kickstarter til finansiering, så de bør også kunne tage mindre produktioner ind. 

http://www.ludofact.de/
    www.pandagm.com 
    www.cnlijia.cn
    www.usplayingcard.com 
    www.qualityplayingcards.net 
    www.customizedplayingcards.com 
    www.grandprixintl.com 
    www.playingcardsindia.com 
    www.delanoservice.com 
    www.superiorpod.com 
    www.thegamecrafter.com 
    www.chicagogameandcard.com 
    www.cartamundi.co.uk 
    www.cartamundiusa.com 
    www.packageright.com 
    m360.maintainnet.com 
    www.epiinc.com 
    go2vista.com 
    www.inwk.com
  • Vote Up0Vote Down Troels+VastrupTroels Vastrup oktober 2011
    Det kommer nok også rigtigt meget an på hvilket oplag I er ude efter. Jeg kan på billedet se, at det er det spil der er adskillige grupper der er ved at redesigne - et spil der har en ret snæver målgruppe og vel næppe skal produceret i flere en måske 100-500 eksemplarer - nok endda en del færre.

I så fald det er så små ordrer, så tror jeg ikke "normale" kanaler kan benyttes, jeg tror det er bedst at tage kontakt til f.eks. et mindre trykkeri og få dem til at lave det hele manuelt.

Spil i "normale" oplag på 1.000+ bliver så vidt jeg ved altid lavet i Kina - og mens det er billigt, så æder opstartsudgifter og transport al økonomi ud af projektet hvis det er meget få eksemplarer der skal laves.

Held og lykke med projektet
  • Vote Up0Vote Down PoulMPoulM november 2011
    Jeg er lige stødt på danske Moxibox (http://www.moxibox.eu).

Er der nogen her, der har erfaring med Moxibox og hvad de laver?

• Vote Up0Vote Down Troels+VastrupTroels Vastrup november 2011
    Rising Kings er udgivet via Moxibox / IGC - Independent Game Creators, jeg tror Nikolai som står bag er ret tilfreds. De gør dog mest i kortspil.

Se evt. tråd om eksterne ressourcer.

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged