Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
  • Vote Up0Vote Down AsgerSGAsgerSG oktober 2011
    Jamen hej alle sammen!

Jeg er gammel af gårde når det kommer til spil. Har spillet en del igennem rigtig mange år. Begyndte vel på skak som 6-7 årig (født 1982) og har udvidet med meget andet siden da. Jeg har spillet rigtig meget Warhammer, og gør det stadig den dag i dag hvor jeg både er på landsholdet, samt arrangerer Giant Fanatic der er en årlig turnering på Østerbro (www.giantfanatic.dk).

Der igennem blev min lyst til at "fifle" med grundreglerne vakt, og jeg har lavet alskens varianter og kampagner fra bunden og op. Langt de fleste er blevet prøvet et par gange for derefter at blive droppet igen af forskellige årsager. Jeg skriver meget inde på et warhammer forum (www.powerfist.dk), hvor der så var et arrangement der pludselig havde en spildesignerudfordring. Så besluttede jeg mig for at give det et skud, og er nu bidt af det! Jeg smider lidt info op om det herinde inden så længe, men håber også at få det med til Fastaval!
    Ellers er jeg i gang med at skrive mit speciale færdig på RUC (om harmoniseringen af EUs udviklingsbistand), men vil reelt hellere lege med pap og plastic :)

Jeg er ikke grafisk begavet og har ej hellere spillet rollespil. Jeg er en "tør" mand der synes at spilmekanikken er det mest spændende (og der hvor jeg har evnerne), omend jeg ved at designet skal følge med for at det kan lykkedes. Jeg håber på at kunne få og give sparring om alt brætspilsrelateret mellem himmel og jord herinde fra!

Mvh
    Asger

PS Jeg er også medlem af Københavns Brætspilsklub (www.strategispil.dk) omend ikke aktivt deltagende i den faste spilledag (tirsdag).

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

Tagged