Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
BastardCafe på Nørrebro?
  • Vote Up0Vote Down ViktoriaViktoria oktober 2011
    Hejsa. Jeg har hørt om BastardCafe på Nørrebro for brætspillere. Jeg er selv brætspiller nørd og ville være helt vild for at kunne opsøge et sted hvor man netop kan mødes og spille brætspil. Men jeg kan kun se at man kan finde info via facebook (jeg er en lidt gammeldags nørd og er ikke lige til facebook -26 år). Så er der nogen der kender info på denne cafe eller evt. andre steder af denne slags?

på forhånd tak!

Mvh Viktoria

Troels Vastrup: Tråd flyttet til Begivenheder.
  • 2 Comments sorted by
  • Vote Up0Vote Down Troels+VastrupTroels Vastrup oktober 2011
    Det er ikke en rigtig café, men noget Bo "Fastaval General" Thomasen m.fl. står bag. Prøv evt. at kontakte ham via "mail snablea bothomasen punktum dk".

Bastard Café
    Lundtoftegade 111, 2. tv.
    Copenhagen, Denmark

Det kører vist ret fast hver torsdag, dog er de nok alle i Essen til SPIEL 2011 i denne uge.

Velkommen til btw.
  • Vote Up0Vote Down AsgerSGAsgerSG oktober 2011
    Prøv evt. www.strategispil.dk der ligger på Jagtvej 59. :)

Asger

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged