Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
Prototype/synopsis-aften i tirsdag d. 25. oktober
  • Vote Up0Vote Down Troels+VastrupTroels Vastrup oktober 2011
    Hejsa alle

Jeg vil rigtigt gerne holde en ny prototype-aften hvor vi kan mædes og snakke om vores spil - høre hvad andre har at fortælle og bare blive inspireret til op over begge ører!

Samtidigt kunne det være en anledning til at snakke lidt om "kom med dit selv-udviklede brætspil" til Fastaval 2012 - og måske lokke nogen flere til a deltage.

Der er ikke mange dage at vælge mellem, det bliver efterårsferie snart, så det bliver næsten nødt til at være i uge 43 - jeg har valgt tirsdag som udgangspunkt, men hvis der er flere der kan en anden dag, så vælger vi blot den.

Det bliver et sted i Kbh-området

Hvad siger I?
  • 6 Comments sorted by
  • Vote Up0Vote Down JeppeJeppe oktober 2011
    Godt initiativ igen. Jeg melder dog fra, da den lige inden har stået på fire dages brætspilsmesse fra 20.-23. oktober.
  • Vote Up0Vote Down NikolajWendtNikolajWendt oktober 2011
    Jeg er super frisk på at komme med, men som Jeppe siger kan det være svært at sælge ideen derhjemme da jeg lige har været væk i 4 dage på essen.

Hvis ikke andre dage er mulige, vil jeg stadig prøve om jeg kan nå det, men ville klart være fortaler for en senere dato.
  • Vote Up0Vote Down Troels+VastrupTroels Vastrup oktober 2011
    Der er noget med en deadline 1. november til Fastaval, men det skal ikke hindre os i at lave prototype-aften senere.

Skal vi bare prøve os med nogle datoer eller skal vi prøve noget signup (meetomatic eller Doodle)?
  • Vote Up0Vote Down JohannesJohannes oktober 2011
    Jeg kan desværre ikke d. 25. oktober
  • Vote Up0Vote Down NikolajWendtNikolajWendt oktober 2011
    Jeg synes Doodle plejer at virke godt, så smid det derind og lad os se om ikke folk er friske. :)
  • Vote Up0Vote Down AsgerSGAsgerSG oktober 2011
    Hej folkens.

Jeg kan godt komme d. 25/10 :)

Asger

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged