Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
  • Vote Up0Vote Down SpilfingerSpilfinger september 2011
    Hej Alle
    Super fin side i har lavet her. Jeg vil gerne være med. Jeg hedder Søren, er 37 år og arbejder med vaccineudvikling og immunologi. Blev for alvor interesseret i brætspil da jeg for hvad.. 8 år siden kom til at klikke på Boardgamegeek og så hvor mange spil der fandtes som jeg intet anede om. Jeg elsker det at et brætspil ikke bare er et spil men en hel fortælling man har været igennem. Jeg holder af spil hvor tema og mekanik virker sammen men min indgang er som så mange andre nok mest temaet. Puerto Rico virker. Space Alert er fantastisk! Galaxy trucker virker. Attila virker slet slet ikke. For mig. Jeg har adskillige skuffe projekter liggende og ingen tid udover arbejde og børn til at lave dem færdige i. Jeg har dog een prototype klar, TrueLove. Til kvinder ((eller mænd der lader som om ) hvor det handler om først at få en kæreste. Det handler om fortællinger og om hvordan NPC mændene i spillet reagerer på disse og det virker fantastisk... hvis jeg faciliterer det. Gir jeg det til en gruppe uden jeg er der til at hjælpe det i gang, virker det mindre fantastisk. Desværre. Arbejder på at gøre det mere tilgængeligt - på en eller anden måde. Overvejede lige at melde det til konkurrencen omtalt herinde, men det er vist ikke lige målgruppen.... Vil prøve at få tid til at blande mig lidt her, håber jeg.
    Søren

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

Tagged