Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
Prototype-aften i september?
  • Vote Up0Vote Down Troels+VastrupTroels Vastrup september 2011
    Hej

Sidste prototype-aften var en rigtig god oplevelse, som jeg tror vi alle gerne vil gentage - også med flere deltagere.

Konceptet går i al sin enkelthed ud på, at præsentere sit spil for de andre deltagere - gerne via spiltest. Der er normalt tale om spil i temmelig rå udgaver (om end en af de "rå udgaver" sidst var meget smuk).

Jeg har med vilje ikke fastlagt nogen dato, men har lavet en meet'o'matic med en række forslag. Sted er i Københavnsområdet, men om det er i Studenterhuset som sidst, et andet lignende sted eller privat ikke afgørende for mig.

Meld hvilke dage du kan: http://www.meetomatic.com/respond.php?id=AJI84J

Hvis folk ikke kende MeetOmatic, så følger man blot link, skriver sit navn og sætter flueben i de dage man vil deltage. Så kan vi følge med via http://www.meetomatic.com/responses.php?id=AJI84JI6GNBC i hvilke tilsagn der er kommet og trykker "save response". Hvis man ønsker ændre sin tilkendegivelser, så skal man blot benytte samme navn og overskrive de gl.

• 7 Comments sorted by
  • Vote Up0Vote Down JohannesJohannes september 2011
    Det lyder som en alletiders ide. Jeg håber, at jeg kan den dag vi ender på.

Nå, men jeg må vist hellere til at kigge lidt på at få min prototype klar.
  • Vote Up0Vote Down WilljaxWilljax september 2011
    Jeg når med stor sansynlighed ikke at få min prototype færdig (hvis man kan tale om en færdig prototype!) til september men jeg vil gerne med for lige at måle stemningen af. Håber der kommer flere tilbagemeldinger end de få der er nu
  • Vote Up0Vote Down OlysteinOlystein september 2011

Jeg kan nok ikke denne gang, da jeg (ironisk nok) har dødtravlt med at færdiggøre min prototype til udgiver, som gerne vil have den i TRE eksemplarer - yrk - sidste gang tog det mig to fulde dage at printe, klippe, klistre, skære, pakke og poste, hvilket river tænder ud, når man også har arbejde og familie... men pyt, det er sjovt at lave (det første eksemplar, i det mindste), og man kan høre The Dice Tower podcasts, mens man klipper og klistrer :-)

Men jeg vil dog sige, at jeg var med (-arrangør) ved den første protoaften, og selv om vi kun var fem-seks stykker, så var det en hyggelig og givende oplevelse. Så det kan bestemt anbefales.

• Vote Up0Vote Down JohannesJohannes september 2011
    Med mindre jeg høre andet går jeg ud af at prototype-aftenen er aflyst for denne gang med mindre jeg hører andet. Jeg håber, at vi kan få samlet nogle flere inden af for længe.
    Zalco said:

Med mindre jeg høre andet går jeg ud af at prototype-aftenen er aflyst for denne gang med mindre jeg hører andet. Jeg håber, at vi kan få samlet nogle flere inden af for længe.

Det ser lidt sløjt ud ja.  Vi prøver bare igen
  • Vote Up0Vote Down JeppeJeppe september 2011
    ellers godt initiativ!
    Efter GamesNight på mandag prøver jeg nok igen at finde en dato - med mindre vi på mandag finder en sammen.

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged