Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
  • Vote Up0Vote Down JohannesJohannes september 2011
    Hej jeg hedder Johannes

Jeg er 38 år. Til dagligt arbejder i som bioanalytiker i blodbanken på Riget. Ud over at spille brætspil i min fritid bruger jeg den på at skrive jeg digte, noveller og sange. Jeg fifler også lidt med et par brætspil af eget design, hvor jeg har fokus det narrative i designet. Det kun et af dem, et spil om pirater på en skatteø, som jeg har lavet en fysisk kopi af, de andre er kun på idéstadiet.

Først og fremmest vil jeg gerne arbejde på at få skatteø-spillet færdigt. Jeg kunne godt tænke at arbejde med feedback og respons sammen med andre der også fifler med deres egne spil. Jeg har mange positive erfaringer med respons fra responsarbejde med digte og noveller.

I er velkomne til at stille spørgsmål eller komme med kommentater. I kan også finde mig på BoardGameGeek.com som Zalco.

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

Tagged