Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
Brætspilsudvikling på Fastaval 2012!
  • Vote Up0Vote Down Troels+VastrupTroels Vastrup september 2011
    http://www.fastaval.dk/fastaval-%E2%80%93-nu-med-endnu-flere-braetspil/

Fastaval er ekstremt støttende omkring idéen, det kan næsten kun blive fantastisk*

*Ok, jeg er arrangør, så man skal måske ikke tage mit ord for det alene, men kig evt. på Fastavals FB side.

• 3 Comments sorted by
  • Vote Up0Vote Down PettittPettitt september 2011
    Vi er glade for tiltaget, jeg er i hvertfald. Det bliver sjovt som scenarieforfatter at prøve krafter, med noget andet en blot rollespil. Og det bliver endnu sjovere at se, hvad I går og arbejder med. Er nogle af ideerne til det præsenteret her inde?
    Pettitt said:

Vi er glade for tiltaget, jeg er i hvertfald. Det bliver sjovt som scenarieforfatter at prøve krafter, med noget andet en blot rollespil. Og det bliver endnu sjovere at se, hvad I går og arbejder med. Er nogle af ideerne til det præsenteret her inde?

Tak

Jeg kan ikke afkræfte, at nogen af idéerne er præsenteret herinde, men vil jeg ikke være den der afslører på andres vegne ;-P

Det sagt, så tror jeg da vi fra VISTES kommer med Colonies of Zel'var og jeg håber at komme med mit piratspil.
    ;)
    Jeg kan da fortælle, at vi pt. har modtaget synopsis af 5 forskellige spil. Derudover har jeg helt klar formodning om 4 andre spil samt det jeg så selv slæber med.

Det betyder at vi allerede første år har mere end 10 spil! :D

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged