Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
Flere muligheder på forum
  • Hejsa

Jeg har opgradreret forum med en del forskellige addons, det er nok lige i overkanten (vi vil gerne have en simpelt, rent udseende), men nu prøver vi lige et par forskellige muligheder.

1. Formateret tekst
    2. Tags
    3. Følg andre brugere
    4. Email notifikationer (ændres i ens profil)
    5. Afstemninger om alt muligt (uha, den ser ret slem ud, i akut fare for at blive slettet igen)
    6. Citat mulighed
    7. Uploade filer
    8. Vise antal indlæg en bruger har
    9. Mulighed for spoiler tags (for at vise lange indlæg kort)

På vej er en dansk oversættelse, den skal jeg dog selv lave, så det tager lige lidt tid :-)

• 9 Comments sorted by
  • Vote Up0Vote Down blasterboblasterbo september 2011
    Jeg har aktiveret det danske sprog nu .. eller dvs. de linjer der er oversat. Bær over hvis du falder over noget der lyder lidt skægt. Udtal det på engelsk så giver det hele bedre mening for the time being ;-)
  • Vote Up0Vote Down AsgerSGAsgerSG oktober 2011
    Er det pt muligt, eller muligt at udvide så det kan lade sig gøre, at vedhæfte filer? Word, PDF, osv?

Tænkte bare at det ville være brugbart så man ikke skulle copy & paste tingene herind, og fjerne den evt. layout man havde lavet.

Mvh
    Asger
  • Vote Up0Vote Down Troels+VastrupTroels Vastrup oktober 2011
    Er det pt muligt, eller muligt at udvide så det kan lade sig gøre, at vedhæfte filer? Word, PDF, osv?

Tænkte bare at det ville være brugbart så man ikke skulle copy & paste tingene herind, og fjerne den evt. layout man havde lavet.

Mvh
    Asger
    Det burde det, men jeg kan heller ikke se hvordan (det er släet til). När jeg er tilbage fra messen kigger jeg pä det. Tak for din mail btw. den svarer jeg ogsä pä.
  • Vote Up0Vote Down AsgerSGAsgerSG november 2011
    Hej igen Troels.

Ville du, ved lejlighed mere haster det heller ikke, kigge på muligheden for at vedhæfte filer? :)

Måske er det bare mig, men jeg kan ikke lige greje hvordan.

Asger
  • Vote Up0Vote Down Troels+VastrupTroels Vastrup november 2011
    Hej Asger

SÅ skulle det gerne virke. Den var lidt strid pga. en bug i ikke bare den remote addon manager jeg bruger (har ikke direkte adgang til server) og efterfølgende i begge de 2 uploader addons der findes...
    Skønt!

Regner med at ligge mit spil op inden weekenden :)

Asger
    Det lader ikke til at jeg selv kan slette filerne igen :(

{"Code":401,"Exception":"You don't have permission to do that."}

Asger
  • Vote Up0Vote Down Troels+VastrupTroels Vastrup november 2011
    Hej Asger

AsgerSG said:

Det lader ikke til at jeg selv kan slette filerne igen :(

{"Code":401,"Exception":"You don't have permission to do that."}

Asger

Det kan du ikke, men jeg kan. Det er en bug i den addon der styrer fil upload, idet den bruger nogle uhensigtsmæssige rettigheder. Giv mig en besked, så sletter jeg filer
    Jamen helt ok :) Slet så bare de to vedhæftede filer i første indlæg i min spil tråd :)

Asger

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged