Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
Jeppe S. Christensen, Tankespil
  • Vote Up0Vote Down JeppeJeppe august 2011
    Jeg tænker spillet som en designet oplevelse, hvor vi med reglerne kan styre deltagernes udfordringer, og med spillets tema og grafik styrer den verden, de skal bevæge sig ind i.

Jeg har -indtil videre- fokuseret på at udvikle de fysiske (bræt-)spil, hvor det er spillernes interaktion, der er det væsentligste. Her er spillet en ramme og noget, vi kigger på alle sammen. Jeg kan lide de spil, hvor vi følger spillets regler, men indenfor reglerne ligger det sjove, det lærerige og/eller det tankevækkende i det, som deltagerne putter ind i spillet.

Jeg har udviklet spil til butikkerne og til institutioner/organisationer. Derudover arbejder jeg med spil som formidling og har bl.a. undervist på både universitet og folkeskole.

spil:
    Match! // 2010 // Tankespil
    Hop på Toget // 2010 // Tactic
    Inklusia // 2009 // BUPL, Filosofisk firma

Ref.:
    Roskilde Universitet
    Statens Museum for Kunst
    Ballerup Kommune
    Filosofisk Firma
    Tactic
    FN forbundet

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

Tagged