Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
Prototype-aften d. 25. august kl. 19-?
  • Vote Up1Vote Down OlysteinOlystein august 2011
    Hej folkens,
    Jeppe og jeg tænker at mødes og snakke spildesign og teste prototyper på egne spilprojekter (ca. én pr. person), og til dette "mini-protospiel-arrangement" vil vi naturligvis gerne invitere alle jer med-brætspilsudviklere. Ideen er at mødes og sparre brætspilsdesign ganske uformelt, og samtidigt afprøve et par ideer på ligesindede... ingen idé er for simpel!
    Vi tænker at mødes d. 25/8 kl. 19 i Studenterhuset i Kbh (med mindre, der selvfølgelig er for larmende på dette tidspunkt - nogen der kender til støjniveauet fra evt. live bands på dette tidspunkt?).
    Hvad siger I? Det kunne være hyggeligt at mødes og snakke spiludvikling og prøve nogle helt sikkert ultra-nye spil :-)

Venligst,
    Ole Steiness
  • 7 Comments sorted by
  • Vote Up0Vote Down bojaybojay august 2011
    Jeg har skrevet det i kalenderen i hvert fald - skal lige cleare med baglandet :-)
  • Super initiativ!

Jeg vil - naturligvis - meget gerne deltage.
  • Vote Up0Vote Down TinaTina august 2011
    Rigtig spændende ide. Jeg kan desværre ikke den dag.
  • Vote Up0Vote Down bojaybojay august 2011
    Perfekt initiativ - jeg kigger ind.
  • Tak for i går, det var en virkelig, virkelig fedt. Spændende spil. Det SKAL vi gøre igen.
  • Vote Up0Vote Down JeppeJeppe august 2011

Der var gode prototyper på banen!

Og jeg har en tanke til dit space-spil, Troels...:)

• Vote Up0Vote Down OlysteinOlystein august 2011
    Det var en fornøjelig og informativ aften. Glæder mig til næste gang :-) Der starter vi måske lidt tidligere, og så kan folk jo bare dukke op, når de har tid.
    I øvrigt, hvad var navnet på den café, vi endte på? Den var ret så prototype-venlig, med rare, afsides borde i kælderen - dyrere end Studenterhuset, naturligvis, men i det mindste lukker den ikke kl. 21 :-)

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion