Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
Pelle Sølvkjær Christensen
  • Vote Up0Vote Down PellePelle august 2011
    Først et resumé: født 1974, gift med Camilla og har 1 dreng (Arn) indtil videre. Uddannet cand. mag. fra Indimedia. Driver et lille spilfirma (GameCraft) hvor vi er to mand. Har villa og Volvo :)

Min spilinteresse kickstartede, da en ældre kammerat i Sæby startede et Marvel superheroes rollespilshold, og derudover begyndte, at pushe de svenske rollespilssystemer Drakar och Demoner, mutant samt nogle mere avancerede brætspil.

Interessen for spil blev hængende, og har medført adskillelige kongresscenarier, livecenarier og vandvittige forsøg på at formulere fyldestgørende rollespilssystemer på under 10 sider. Når det ikke lige var rollespil, så blev tiden også udfyldt med brætspil hvilket i større grad er blevet hængende som aktivitet, efter man fik kæreste og skulle til, at indsamle voksenpoint.

Efter universitetet var jeg totalt klar på, at blive spiludvikler, men måtte trækkes med alt muligt, indtil jeg blev selvstændig, og begyndte at lande spilopgaver. Efter nogle år, er omsætningen ved at være over 50% spilopgaver, så jeg føler mig efterhånden berettiget til titlen som spiludvikler. Hobbyen med at være skribent på papskubber, er bare en bonus.

Jeg har - som alle andre herinde 10+ spilkoncepter liggende hjemme i skuffen, og det hænder da, at et hives frem og tilpasses en kundes behov.

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab