Tak for alle Jer der deltog i vores Roskilde konkurrence!

Vinderen bliver offentliggjort om kort tid. Senere på ugen vil du også kunne se forslag på Roskilde Festivallen egen hjemmeside

Vi håber alle I nye vil blive hængende og følge med på danmarks eneste forum dedikeret til udvikling og produktion af brætspil!
Troels Vastrup, hvad kan jeg?
  • Mine kompetencer er:
    * Kreative idéer i rå mængder (idéer som tydeligvis ikke lider under at blive sorteret i god og dårlige idéer - jeg tror på, at de helt rigtige idéer kommer lettere når man bare lader det hele komme ud på papiret)
    * Gode analytiske og logiske evner
    * Påhit og udvikling af spil - produktion - not so much
    * Nogen siger jeg er god til at tænke udenfor boksen - jeg ved ikke hvad det er for en boks det taler om.
    * Intuitiv forståelse for hvordan ting hænger sammen.
    * Erfaring med det meste indenfor IT, kan benytte stort set alt software
    * Erfaring med at skrive regler, læse regler, lave spillekort via database/brevfletning, lay-out af det meste brætspils-relateret (jeg har erfaring, det er desværre ikke det samme, som at jeg er god til det - mine kreative evner er primært i hovedet)
    * Produktiv, holder aftaler og deadlines

Hvad vil andre kunne bruge mig til:
    * Jeg er frisk på at samarbejde med én eller flere på nye projekter
    * Spiltest & feedback, herunder idéer til alt mellem himmel og jord
    * Tweak af div. tal i spil
    * Skabeloner til f.eks. spillekort (Excel+Word) - ikke til produktion, men til undervejs i udviklingen af spil

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab